Onlardan 205-iaidiyyəti üzrə deyil
Səhiyyə Nazirliyinin “Qaynar xətt” xidmətinə daxil olan müraciətlərin statistikası açıqlanıb.
Simsar.az-ın Səhiyyə Nazirliyinin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, Səhiyyə Nazirliyinin “Qaynar xətt” xidmətinə fevralın 23-dən iyunun 1-ə qədər olan dövrdə 3 min 779 müraciət daxil olub.
Daxil olmuş müraciətlərin 1718-i şikayət, 1139-u – sorğu xarakterli müraciətlərdi, 205-i aidiyyəti üzrə deyil, 717-si isə cari problemlərə bağlı olub. “Qaynar xətt” xidmətinə daxil olmuş bütün müraciətlər mütəxəssislər tərəfindən dinlənilir, qeydə alınır və araşdırılır. Bu günə kimi daxil olan bütün şikayətlər barədə müvafiq tədbirlər görülüb.