23 İyun, 2011
Bir nazirlik də qaynar xətt yaratdı

RİTN-nin ikinci qaynar xətti istifadəyə verildi

Bu barədə «APA-ECONOMICS»ə Nazirliyin mətbuat xidmətinin rəhbəri Müşfiq Əmirov məlumat verib. Onun sözlərinə görə, ikinci «Qaynar xətt» mətbuat xidmətində yaradılıb ki, bunun məqsədi vətəndaşların informasiya və telekommunikasiya xidmətlərində, o cümlədən poçt, radio və televiziya xidmətlərindən istifadə zamanı yarana biləcək hər hansı problem və nöqsanların vaxtında aradan qaldırılması, problemlərin həllinə dair operativ tədbirlərin həyata keçirilməsi, vətəndaşlarla Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyi arasında birbaşa ünsiyyətin yaradılmasıdır: «Sözügedən «Qaynar xətt»ə daxil olan zənglər barədə hər günün sonunda birbaşa olaraq rabitə və informasiya texnologiyaları naziri Əli Abbasova məruzə olunacaq».


M.Əmirov qeyd edib ki, vətəndaşlar «Qaynar xətt»ə zəng edib iradlarla yanaşı, həmçinin fikir və təkliflərini də bildirə bilərlər.

Qeyd edək ki, ikinci «Qaynar xətt»ə müraciət və təkliflər hər həftənin I günündən V gününədək saat 09:00-dan 18:00-dək 598-08-69 telefon nömrəsi ilə qəbul olunur.

Bütün hüquqlar qorunur  ©  SİMSAR.az | Bizi özünüzə Simsar bilin!

Saytın materiallarından istifadə yalnız administrasiyanın şifahi, ya yazılı razılığı əsasında mümkündür!